Kan geen Rtl Gemist kijken , hoe kan dit ?

Wanneer ik naar RtlGemist ga , en een uitzending aanklik dan wordt ( waar de uitzending zou zijn ) het beeld even zwart en daarna wit en dan gebeurt er niks meer.
Silverlight is geinstalleerd , dus dat kan het niet zijn .
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

Toegevoegd na 2 uur:
Alles doet het weer ,inclusief de andere kuren die die had.
Wat dit probleem betreft het bleek dat er bepaalde updates niet goed waren uitgevoerd ..incl een update waar Silverlight iets mee te maken had.
Nu dit alles goed geinstalleerd is werkt ie weer prima
Toch bedankt voor jullie antwoorden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

" - Probeer je browser te herstarten
- Probeer het tabblad te sluiten en het spel opnieuw op te starten
- Deïnstalleer Flash Player en download hem opnieuw
- Wat voor browser gebruik je?
- ^ Indien nodig, update hem
- Herstart je PC "

Welk programma probeer je te bekijken? Misschien kost het wat geld.

Als je Requestpolicy hebt kan het ook zijn dat het iets blokkeert, even kijken dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer eens via een andere bron of je er ook terecht komt, soms ligt ook de server eruit waardoor de uitzendingen worden doorgegeven en duurt het even voor het weer gaat, ik had dat gisteren ook dat er eerst niks gebeurde en na 2 minuten begon die alsnog, dus gewoon op meerdere tijdstippen nog eens proberen.

kan ook zijn dat bepaalde uitzendingen veel bekeken worden op dat moment en dus druk is