Is het nog mogelijk om via uitzending gemist rtl gratis te kijken?

vroeger kon dat,(een week geleden) nu willen ze geld zien
weet iemand als dat mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee is niet meer mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij kan dat nog via de onderstaande RTL site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net geprobeerd en daar kan je gewoon kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Films en een paar andere dingen zijn daar niet meer gratis, meeste wel. Met de billen bloot 99 cent. Film 2 euro 99 cent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat zag ik
ik hoef dan niets te zien ik maak ze niet rijker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom een min wat is er mis met die tip?
sommigen moeten nog veel leren
series die op dvd uitkomen bijv. kun je niet gratis kijken, maar gtst en oh oh cherso bijvoorbeeld weer wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een hoop series zitten rechten die van een studio afkomt. Om deze online te mogen zien moet RTL ook voor betalen. daarom rekenen ze dit door aan de klant. Je zal vaak zien dat series, films gemaakt in opdracht van RTL wel gezien kunnen worden omdat zij zelf de rechten hebben voor deze series, films