Met welk programma kun je foto's bewerken zoals het hier is bewerkt? (Geen photoshop en het moet gratis zijn)

http://i30.tinypic.com/259j2px.jpg

Toegevoegd na 9 minuten:
Gimp heb ik al uitgeprobeerd, lukt niet echt. Zie de link in mn extra uitleg voor de foto. Zo wil ik een foto kunnen maken, het moet niet al te ingewikkeld zijn aub. Paint.Net ben ik nu aan het downloaden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Gimp is gratis en veelzijdig...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gimp kan heel veel , ook werken met verschillende lagen

Als het alleen gaat om foto's wat helderder te maken of wat scherper, dan werkt irfanview prima
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt wel zeggen dat het niet al te ingewikkeld moet zijn maar soms zijn dingen gewoon niet heel eenvoudig.

Je moet het leren.

Je moet leren om met gimp om te gaan, je moet leren om met paint.net om te gaan anders gaat het je nooit lukken.

Download photoshop en zoek tutorials die uitleggen wat jij wilt gaan doen. Waarom photoshop? Voor photoshop zijn de meeste tutorials beschikbaar.

Photoshop kopen kost geld, Photoshop downloaden niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paint.net ;) deze is gratis en anders dan normale paint ;)

de foto komt van forum managers united ofniet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yea, dit is mijn favoriete programma. Geen losse vensters maar wel de belangrijkste functionaliteiten zoals werken met lagen e.d. +1!
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar vanmorgen las ik in de krant deze link: www.fotosketcher.com .
Het is gratis, maar ik ben er nog aan het experimenteren wat dit programma kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan met Gimp, en ook met Photofiltre. Het is alleen niet zo dat het programma alles voor je doet. Je moet je eigen creativiteit gebruiken om zoiets te maken, en een iets van bewerken afweten. Daarvoor kun je verschillende internetsites vinden die je erbij kunnen het de elpen om dit te leren. Verder onderschat niet de tijd die je erin moet steken om iets als dit te maken,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paint.
als je deze wil google je het even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er wel even de tijd voor nemen, maar ik werk zelf met Paint Shop Pro van Corel. Is te vergelijken met Adobe PhotoShop. Je kunt veel doen met het programma.

Je zou bijv. eerst een cursus kunnen volgen om alles onder de knie te krijgen:
http://www.gratiscursus.be/PaintShopPro/