windows vista

hallo ik heb hier een vraagje mijn zus heeft een computer met Windows vista er al staan

zij doet vaak spelletjes met de computer ik weet zo niet welke maar het staat orginele in de computer nu heeft zij geen klok meer bij staan hoe kan ik die weer terug halen

Toegevoegd na 30 minuten:
Vergeten te zeggen de klok is alleen weg als een spelletje doet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

gewoon terug aanvinken. Zie bron voor de stappen.

Toegevoegd na 35 minuten:
bedoel je dat de taakbalk onderin verdwijnt als ze spelletjes speelt ? Dit is normaal als je een bepaalde programma of spel in full screen speelt. Dit is normaal.

Als je dit niet wil, moet je de programma en/of spel gewoon in windowed modus starten en niet full screen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sommige spelletjes gaat de klok altijd weg, daar kun je niks aan doen.