Hoe kan je Windows Live Messenger verwijderen?

Ik heb laatst een update gedownload maar nu doet m'n msn raar. Ikdacht dat het handig zou zijn als ik hem eraf haal en er weer op zet.

Dus ik heb hem van m'n bureaublad en van 'Start' verwijderd maar als ik mijn computer opstart vraag hij nogsteeds of ik me ga aanmelden. Ik kan hem niet vinden tussen documenten.

Waar kan ik hem vinden zodat ik hem kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Start > Configuratiescherm > Programma's > Een programma verwijderen > Zoeken in de lijst naar "Windows Live Essentials 2011" > Verwijderen.

De exacte tekst en werkwijze verschilt per besturingssysteem, maar hier komt het globaal op neer.

Als je van Bureaublad en Start verwijderd, verwijder je de snelkoppeling, niet het programma zelf. Dat is dus niet voldoende om het programma te verwijderen.