werkspot.nl biedt referenties aan van vakmensen. Hoe krijg ik deze referenties van 1 vakman (m'n ouwe heer) op je eigen site?

Via een iframe krijg de gehele site te zien, wat niet gewenst is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien als ze een RSS feed hebben van de pagina waarop de referenties staan. Verder zie ik zo geen mogelijkheid om de referenties er los vanaf te halen

Toegevoegd na 1 dag:
En ik dacht dat als je een website via Werkspot registreert, dan komen de referenties automatisch op je website. Ik zag bijvoorbeeld www.pjaverhagenklusbedrijf.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Inderdaad zeer jammer dat hier geen makkelijke oplossing voor is. Ik werk sinds kort met Vindy en daar kan je een zogeheten widget eenvoudig plaatsen op je site, de bezoekers van je site zien dan direct de reviews.