Wat is een eenvoudig en gratis DVD Hoes maak programma?

Ik ben op zoek naar een simpel en gratis programmaatje om DVD hoesjes mee te maken en printen. Het is NIET de bedoeling dat ik een kant en klaar DVD-hoesje heb en daarmee dan kan uitprinten op het goeie formaat.

Ik moet zelf 1 of meerdere plaatjes in het DVD-hoesframe kunnen plaatsen en bijvoorbeeld met slepen het formaat aanpassen, eventueel tekst aan de labelkant plaatsen of willekeurig invoegen. Meer opties zijn niet nodig. Het is voor iemand die niet zoveel verstand heb van computers, dus een programma die gewoon het juiste frame weer geeft met optie tot invoegen afbeelding en met slepen afbeeldingsgrootte wijzigen is meer dan voldoende.

Wie heeft een goeie suggestie?

Toegevoegd na 1 dag:
DVD Cover Printer - is geen goede optie, hier kan ik niet meerdere plaatjes invoegen voor 1 hoesje

11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Ik zelf gebruik DVD Cover Printer, een gratis en eenvoudig programma om dvd hoesjes mee te maken. Mij bevalt het erg goed!