Hoe zorg je ervoor dat je de header ziet, ook al verklein je het internet scherm?

Op mijn site: http://www.samchibi.nl zie je mijn header. Als je het internet scherm kleiner maakt, verdwijnt hij. Is er een manier dat dat niet gebeurd? Ik vind het erg storend, maar kan de oplossing niet vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De header bestaat uit een plaatje. De opmaak gebeurt via css (art-header) en is zo ingesteld dat als het scherm minder breed is dan de breedte van het plaatje, het plaatje verdwijnt. Aangezien dit (naar het lijkt) een Wordpress-site is, is dit waarschijnlijk een standaard-instelling, welke niet gewijzigd kan/mag worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
NB De site geeft nogal wat css-warnings, er zitten css-statements in die niet aan de standaard voldoen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De lay-out is gemaakt met Artisteer, dus de codes heb ik niet zelf gedaan. Ik snap wel het één en ander, maar zelf in elkaar zetten kan ik helaas niet.