Kan je youtube muziek op usb zetten via ipad ?

Graag zou ik via ipad youtube muziek op usb stick zetten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij is dat illegaal.....

Antwoorden (3)

Nee dat kan niet. Youtube is een streamingsite. Als je muziek wilt luisteren moet dat via hun site. Het downloaden/rippen van hun muziek is dan ook niet toegestaan. Daarnaast kan je niet zomaar een usb stick aansluiten op een ipad.

mvg

speurders84
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat gaat niet. Je kunt geen USB-sticks in een ipad prikken. Wel in vrijwel elke andere tablet die je kunt vinden. Wat dat betreft is een ipad echt heel erg onhandig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op iPad gaat het niet lukken (zie vorige antwoorden), maar voor PC is er software en zijn er websites waarmee filmpjes van youtube kunnen worden gedownload (en eventueel direct geconverteerd). Een voorbeeld hiervan is FreeYoutubeDownloader van DVDVideoSoft (zie bron).