Dat kan op diverse manieren.

Een manier is om dit rechtstreeks op je pc te doen. Niet doen, als je dat "eng" vindt:

1: Open het Start menu and type regedit in de zoekbalk

2: Klik met je rechtermuis op HKEY_LOCAL_MACHINE en selecteer Zoek

3: Zoek de OEMBackground, ergens ion de folder HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Authentication/LogonUI/Background. If the key does not exist, add a new DWORD value with the name OEMBackground.

4: Dubbel klik op OEMBackground, en verander de waarde van 0 naar 1

5: Open Windows Explorer ga naar %windir%system32oobe.

6: Maak een nieuwe folder en noem deze info, en open deze

7: Maak weer een nieuwe folder en noem deze backgrounds

8: Hernoem je gewenste wallpaper naar backgroundDefault.jpg en plaats deze in de folder backgrounds (afbeelding moet minder dan 245KB zijn)

Dat is voldoende. Log uit, dan weer in, of start je pc opnieuw.

Het kan ook via externe software, bijvoorbeeld Tweak.com en dan de Logon Changer. De software downloaden, uitpakken en het .exe programma uitvoeren.Wijst zich verder vanzelf...

http://www.techspot.com/downloads/4902-logon-changer-windows7.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap stap 5 t/m 7 niet helemaal!
Kan het ook in Google Chrome in plaats van Internet Explorer?
Moet je %windir%system32oobe gewoon in de zoekbalk zetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel daarmee de Windows Verkenner. Google Chrome is je internet browser, die hoef je nu niet te gebruiken, je werkt in je pc. Kijk ook even bij de link, iets naar beneden scrollen en daar zie je afbeeldingen die het duidelijker maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk ook even op Youtube, typ bijvoorbeeld Youtube Windows 7 log in scherm wijzigen. Dan kan je stap voor stap in een filmpje zien.
Bijvoorbeeld deze:
http://youtu.be/GcYUsHzjNfQ
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel er bedankt! Het is gelukt!
Ga naar instellingen en dan wijst het zichzelf.