Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nu heb ik met de line tool in Indesign een vorm gemaakt, hoe kleur ik deze in?

Ik heb een vorm gemaakt van verschillende lijnen. Nu kan ik alleen de lijnen een kleur geven, maar de binnenkant van de gemaakte vorm niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
952

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb Indesign even niet bij de hand dus uit mijn hoofd. Onderin het gereedschapspalet staan twee vierkantjes waarmee je de kleur kan aangeven. De ene geeft de kleur van de lijn weer (omlijnd vierkantje) , de andere de vulling (het massieve vierkantje). Die vulling klik je aan zodat hij voor het andere komt te staan. Nu klik je hem en kies je de kleur. De vorm vult zich nu met de kleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm bedankt! Alleen niet gelukt.. Ik heb de vorm gemaakt van allerlei lijnen die ik tegen elkaar aan heb gezet. Zou het hiermee te maken kunnen hebben?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, het is nu geen gesloten vorm. Indesign is hier niet zo geschikt voor. Hiervoor heeft Adobe het programma Illustrator, dat een echt teken programma is. Indesign is een dtp programma
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt! Weet ik dat ook weer ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding