Weet iemand hoe ik een powerpoint presentatie op een smart tv kunt afspelen via usb ? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
32.2K

Antwoorden (2)

de ppt opslaan/exporteren als jpng(foto)
dan lukt het
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is onhandig als een presentatie, Presentatie hoort er(mijn mening) goed uit te zien met mooie overgangen.
Geen kleine foto, want de meeste smarttvs is het verschrikkelijk onhandig om te zoomen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb overigens nog nooit gehoord van jpng
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mag ik ook een foutje maken? (JPEG)
Als je TV geen powerpoints kan openen en weergeven, kun je op je TV al stoppen.

Wat mij persoonlijk veel beter lijkt, is een computer/laptop/tablet met HDMI uitgang aan te sluiten op je TV en daar je powerpoint op te laten zien.

Het werkt dan heel simpel

Je laptop/pc herkent de tv als een beeldscherm en stuurt dan je scherm en geluid exact naar je televisie.