hoe maak ik een digitale handtekening?

Ik heb een aantal brieven die ik moet ondertekenen, nu wou ik een digitale handtekening maken. deze op een blanco a4 maken, inscannen zodat ik hem onder elk document (ook voor in de toekomst) kan laten ondertekenen.

Maar hoe verwijder ik makkelijk en goed de achtergrond zonder dat ik photoshop hoef te gebruiken? in word is dit ook mogelijk maar word het niet goed verwijdert, en blijft in de O enzovoort nog wit staan.

is er een makkelijke manier om dit te doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Met een zwarte stift op wit papier schrijven en scannen in zwart/wit, dus niet in kleur of grijstinten. Dan hou je geen achtergrond over.

(Zie overigens ook mijn reactie op je vraag over de benaming "digitale handtekening".)