Hoe bouw ik een website zonder er al teveel verstand van te hebben?

Samen met een vriend van me heb ik jaren terug eens wat domeinnamen vastgelegd. Helaas hebben we slechts met een ervan wat gedaan en de andere zijn niet verder gekomen. Ik vroeg me af of er een manier is om op een simpele manier wat sites op te zetten waarin ik als persoon met weinig kennis hiervan zelf ook het e.e.a. kan aanpassen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er bestaan veel websites waar je aan de hand van templates in een paar stappen gemakkelijk een eigen website kan maken. Kijk bijvoorbeeld eens op:
www.wix.com
www.wordpress.com
www.weebly.com
www.simplesite.com
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor de reactie. Prima antwoord.