Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik Powerpoint presentatie met filmpjes elders afspelen terwijl de filmpjes niet in dezelfde map staan?

Okay, hier is mijn 'probleem'. Ik gebruik (nog) Office 2003.

Als ik een presentatie wil geven, waarbij ik gebruik maak van plaatjes, muziek en filmpjes, dan lijkt het alsof de plaatjes wel worden 'vasthouden' door de presentatie.

Terwijl wanneer ik de filmpjes en muziekbestanden niet in precies dezelfde map bewaar, ik dus geen beeld en geluid heb.

Een collega van een vriend zegt dat dat wel kan - hij gebruikt evenwel Office 2010.

Waar ik naar op zoek ben, is: hoe kan ik een PowerPoint inclusief alle filmpjes en muziekfragmenten naar iemand mailen, die 'm dan wel kan afspelen met filmpjes en al, maar die niet 3 GB aan onderliggende vele losse filmpjes etc hoeft mee te downloaden.

Kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
904

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt i.p.v. filmpjes de linken sturen. Ikzelf maak altijd gebruik van prezi.com. Dit is een PowerPoint maken, maar dan online. Werkt goed en je kunt gewoon de link naar iemand mailen. Ook kun je een link in je prezi zetten. Prezi maakt er dan meteen een filmoje van die je tijdens je presentatie in één klik afspeelt.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is mogelijk door je filmpjes/afbeeldingen online ergens op te slaan op bijvoorbeeld een webserver. Hierdoor kan je in PowerPoint niet de filmpjes van je lokale PC inladen maar van het netwerk.

Groet,
Joep
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding