Wat is de HTML code voor een wachtwoord beveiligd veld?

Ik wil een wachtwoord veld waar je een wachtwoord in kan vullen, als het goed is moet er (HTML) tekst tevoorschijn komen.

Ik gebruik Wordpress. Via google heb dit gevonden, maar het werkt niet als ik het in de pagina zet:

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K
gvrox
9 jaar geleden
Dat is ook helemaal geen beveiligd veld want het password is gewoon leesbaar voor de gebruiker. Je zult op z'n minst iets van php moeten gebruiken.

Het beste antwoord

Gebruik:

Je kunt het als je wilt hier uitproberen:

http://www.w3schools.com/html/tryit.asp?filename=tryhtml_inputpassword
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de reactie! Maar bij de code is geen 'ga' button, dus hoe moet ik de tekst zichtbaar maken? PS: in het voorbeeld is 'password' toch het wachtwoord?

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of dat überhaupt kan, deze code is sowieso Javacode, geen HTML. Waar sla je het juiste wachtwoord op? Toch niet in de broncode, dan is het zo oproepbaar.