Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat betekend deze C++ error en hoe kan ik het oplossen?

In Microsoft Visual Studio Express for windows desktop heb ik de volgende foutmeldingen gekregen:

Error 1 error C2664: 'HANDLE CreateFileW(LPCWSTR,DWORD,DWORD,LPSECURITY_ATTRIBUTES,DWORD,DWORD,HANDLE)' : cannot convert argument 1 from 'char [10]' to 'LPCWSTR'

2 IntelliSense: argument of type "char *" is incompatible with parameter of type "LPCWSTR"

de foutmeldingen komen voor in het bestand tserial.cpp(gedownload van internet)

https://github.com/superna9999/libxbee/blob/master/win32/tserial.cpp

Het programma is bedoelt om videobeelden van een webcam te analyseren, gezichten te herkennen en de coördinaten van het midden van het gezicht via een seriële poort te versturen naar een arduino die servo's aanstuurt en het gezicht volgt.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
979

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Visual Studio projecten staan standaard ingesteld op Unicode strings, maar je wil hier een ASCII string (char[10]) meegeven. Door in de project opties de character set op "Not set" te zetten kun je afdwingen dat Visual Studio alle strings als ASCII opcat.
(Lees meer...)
gvrox
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Geen idee of dit goed is, maar zo knap gevonden dat ik toch een plus geef !

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding