waar kan ik gratis website maken met gratis beveiligde forum?

Ik wil graag een gratis website maken met daarop informatie,
en op een pagina een gratis beveiligde forum.
Hiermee bedoel ik dat mensen eerst ingelogd moeten zijn voordat ze alles kunnen lezen en kunnen reageren.

Gaat om een groep van een internet game, we spelen samen, en voor nieuwe leden die bij onze groep willen wil ik graag informatie toevoegen en op een aparte pagina een forum.
De 'vijand' moet het forum niet kunnen lezen ;)

Weebly en Jimdo moet je hiervoor betalen.

Wie kan me hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je kunt via Wordpress een website bouwen. Via b.v. buddypress kun je een beveiligde omgeving maken voor members.

Of je maakt een pagina aan en zet deze ipv gepubliceerd op concept. Iedereen kan m lesen behalve de buitenwereld.