Waarom werk mijn display: block niet?

Ik ben bezig met een website die op een grote van een tablet en een mobiel totaal veranderen qua vormen en plaatjes. Dit doe ik trouwens met media queries. Maar nu heb ik een probleem, als je bij de bepaalde grote de website totaal wilt veranderen moet je natuurlijk de vorige informatie onzichtbaar maken. En de nieuwe informatie zichtbaar maken. Dit heb ik eerst met visibility hidden gedaan alleen het probleem daarmee was dat de website op normaal computer formaat de hoogte van de pagina aanpast, omdat de versie voor de mobiel en tablet natuurlijk veel minder breed is maar veel hoger, en dat wilde ik niet. Toen heb ik de mobiel/tablet versie onzichtbaar gemaakt met display: none, toen werd de hoogte niet aangepast. Maar toen probeerde ik dit weer bij de bepaalde resolutie zichtbaar te maken met een display: block maar dit werkte totaal niet, helemaal niks veranderde. Nu is mijn vraag wat het probleem is. Want ik wil dat de mobiel/tablet versie onzichtbaar blijft totdat hij de bepaalde resolutie bereikt. Zonder dat dit bij de normale versie de hoogte aanpast.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hopelijk een codeerfoutje in je CSS of jQuery. Kun je een stukje van je code posten of bv. een jsfiddle maken? (zie http://jsfiddle.net/)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed idee, ik zal het morgen een link sturen (Heb de code namelijk op me pc staan en dit verstuur ik vanaf een mobiel).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier de code: http://jsfiddle.net/8ba5kro6/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je ons precies vertellen om welk(e) element(en) het gaat, want je CSS bevat 842 lijnen en ik ga ze niet allemaal doorlezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De website bestaat uit twee delen de eerste is de gewone desktop versie (
tot ) en het tweede deel de tablet/mobiele versie is ( tot )

Antwoorden (1)

Hoi Bart,

Het is nu moeilijk om je probleem te doordringen omdat er moeilijk een voorstelling is te krijgen van je probleem. Zou je de site misschien online kunnen publiceren zodat we het probleem ook concreet zien. Je zou ook kunnen proberen iet wat kortere zinnen te maken met wat meer wit ruimte zodat het allemaal wat overzichtelijker wordt.

Klein beetje inhoudelijk: Wanneer je aan een responsive template werkt dan is het niet de bedoeling dat je allemaal informatie gaat vervangen voor andere informatie. Bij resposnive templates is het de kunst dat je dezelfde informatie toont maar dan op een manier die is geoptimaliseerd voor die specifieke scherm grote