Waar kan ik een professionele webshop met betaalsysteem laten maken voor maximum 1500 euro?

Hallo,

ik vroeg mij af of ik ergens een professionele webshop kan laten maken met betaalsystemen zoals Banconctact/Mistercash, Visa, Mastercard, Paypal, etc... voor maximum 1500 euro?

Met vriendelijke groeten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

MijnWebWinkel doet dat met eigen domeinnaam, eigen betaalmethodes (iDeal, PayPal en Creditcard) voor 19,50 per maand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn heel veel mogelijkheden, 1 daarvan is www.freelancer.com.

Freelancer is een website voor freelancers, de naam zelf zegt het al. Je kan daar ict-ers huren en kopen.

Je kan je vraag daar stellen, en wie weet vindt je snel een programmeur :)!

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens op seoshop.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn er een hele hoop, zowel CS als OS. Een aantal goede systemen die 100% gericht zijn op eCommerce zijn o.a.:

Magento / Open Source zeer grote community
Implementatie meestal ergens tussen de 500 en 1500 euro.
Software zelf is gratis, je betaalt voor de implementatie en modificatie
Internationaal platform > http://magento.com/

eSuite eStore / Nederlands bedrijf, dus lekker dicht bij huis
Implementatie meestal ergens tussen de 900 en 1500 euro.
Software is betaalt, je betaalt voor maatwerk naar jouw wensen
Nederlands platform: http://clickedit.eu

OSCommerce (Open Source zeer grote community)
Implementatie meestal ergens tussen de 700 en 1500 euro.
Software is betaalt, je betaalt voor maatwerk naar jouw wensen
Internationaal platform: http://www.oscommerce.com/

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het prijskaartje zal van de specifieke wensen afhangen. Welke payment provider wil je een contract mee afsluiten? Wat heeft die aan kant en klare API's liggen? Moet de webshop meteen van foto's en teksten voorzien worden of doe jij dat? Hoe zit het met het onderhoud? Heb je al een bepaalde server in gedachten of laat je die optie vrij? In hoeverre wil je SEO optimalisatie? Neem je genoegen met een standaard template, of wil je echt iets unieks? Ik denk dat heel veel bedrijven voor dat geld heel wat kunnen. Hier zullen mensen vooral eigen/bevriende bedrijven pitchen. Zo ben ik ook geneigd om mijn eigen bedrijf hier neer te zetten, maar echt een goed antwoord is niet te geven. Ook ik zou meer details willen weten.

Ik kan je alleen maar aanraden om de kleinere webdesigners (meestal ZZP'ers) in de regio af te gaan. €1.500 staat gelijk aan twee volle werkweken voor hen, dus de kans is groot dat je wel een deal kan maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bijkomend voordeel is dat je gemakkelijk bij elkaar op bezoek kunt gaan. Om de tafel dingen afspreken is altijd fijner dan telefonisch of per e-mail.