Hoe kan ik een intro verkopen op sellfy?

Ik wil graag intros gaan verkopen op sellfy, maar een intro moet je de tekst wel maken van de tekst die de persoon wil. hoe kan ik dat dan dus verkopen op sellfy?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je kan ze tonen met een proeftekst (bv. Lorem Ipsum, zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum), die je achteraf vervangt door de gewenste tekst. Zo kan je toch al een idee geven van wat je de koper kan bieden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar hoe kan ik dan zorgen dat de koper niet de preview maar zijn naam krijgt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met welk programma maak je de intro? Of in welk formaat wordt die aangeleverd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik wil het graag al gerenderd aanleveren, dus als mp4
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Sellfy kan je digitale content aanleveren die helemaal af is, of die door de koper zelf bewerkt kan worden. Ik denk dat dit voor de intro's die jij in gedachten hebt en die je als 'mp4 met tekst' wil aanleveren niet mogelijk is. Als ik jou was, zou ik downloadbare intro's zonder tekst of met een algemeen toepasbare tekst maken en die op Sellfy zetten met een verwijzing naar jouw website waar je een ander systeem kan toepassen. Op die website kan je dan wel voorzien dat een klant een eigen tekst aanlevert die je vervolgens op de juiste plaats in de intro zet. Het wordt dan wel ingewikkeld, want op die eigen website moet je dan wellicht ook een betaalmogelijkheid voorzien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb al een manier gevonden maar nog steeds Bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu maak je me wel nieuwsgierig ... Ik leer ook graag bij.