Hoe maak ik een list object aan in het .NET micro framework?

Ik wil met een Netduino plus 2 waarden inlezen en opslaan. Ik ben echter niet zo ervaren in het programmeren. Voorlopig gebruik ik een zeer grote array omdat een list object blijkbaar niet aangemaakt kan worden in het micro framework. Zijn er betere manieren om een rij aan te maken waarvan je op voorhand de lengte nog niet kent?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke taal gebruik je (.NET zit in de C tak)

Antwoorden (1)

Probeer eens of de ArrayList beschikbaar is. Dit is een oudere constructie, omdat het met "Generics" veel mooier kan, maar deze zijn in het micro framework niet voorhanden.