Hoe moet je messenger downloaden op FB?

er is een mogelijkheid om te converseren met vrienden op FB hoe gaat zoiets toe?

Toegevoegd na 1 uur:
bij de privé berichten staat er videogesprek dat tekentje is bij mij heel vaag bij anderen kan je erop klikken dan heb je contact met wie je wil

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

eerst ga je naar de Appstore of Playstore daar zoek je Facebook Messenger.
download de app en log in met je Facebook account.

voila je kunt nu met andere mensen chatten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op de website zelf wordt er een vraag gesteld of je messenger voor PC/Mac wil downloaden. Voor iPhone naar de App Store, Android naar de Play Store en Windows Phone naar de Store. Voor allemaal zoeken naar "Messenger" of "Facebook Messenger"

Toegevoegd na 2 minuten:
Over videochats gesproken heb je een plug-in nodig. Die wordt bij eerste gebruik geïnstalleerd (PC/Mac via Website). Voor de app is het gewoon bij de chat bij informatie op de videochat worden gedrukt