Hoe verander je het logo van Google?

Als ik de Youtube app open krijg je een blauw poppetje van Google in beeld. Mijn vraag is of deze is aan te passen door een eigen logo...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Ja dat is aan te passen, is het dezelfde als je google + pagina? verander dan die foto van de google + pagina anders kan het niet. Dat spreekt vanzelf ik bedoel het veranderen hopelijk lukt het! veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Youtube.com --> Mijn kanaal (linker menu) --> houdt je muis boven je profielfoto (het poppetje) en klik op het potloodje dat verschijnt --> bewerken op Google+ --> je kunt nu een foto uploaden (of dat nou een selfie of een bedrijfslogo is).