hoe moet ik mijn iPhone instellen met Chrome Cast?

Ik heb Chrome Cast dongel geinstalleerd op mijn TV via mijn laptop maar volgens Youtube kan ik mijn iPhone en iPad ook gebruiken maar dat lukt niet. Ik zou mijn iPhone zelfs kunnen gebruiken als afstandsbediening. Als ik de App van Chrome cast gebruik met mijn iPhone dan zie ik de TV wel maar kan er verder niets mee. Ik begrijp niet hoe dit dan moet werken. Enig idee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

je drukt op de videobron-knop, kiest de Chromecast en alle video’s worden automatisch op je televisie afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zo werkt het met youtube