Waar kan ik een overzicht vinden van alle PMS kleuren?

8 jaar geleden
3.1K
Reddie
8 jaar geleden
Google op "pms kleurenwaaier".
gvrox
8 jaar geleden
Op welke manier wil je dat overzicht gebruiken ?
Annswers
8 jaar geleden
Ik wil een paar kleuren selecteren om op A4 af te drukken.
gvrox
8 jaar geleden
Dan heb je toch echt een fysieke kleurwaaier nodig, een PDF zegt net te weinig over hoe de kleur er in werkelijkheid uit komt te zien.

Het beste antwoord

http://www.drukwerkdeal.nl/nl/producten/drukwerk/pantone_producten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een dergelijke waaier moet je toch echt bij een schilder of een verf speciaalzaak zoeken. Hoewel er op internet wel kleuren waaiers te vinden zijn heb je hier niet zoveel aan. De kleuren die op je monitor worden weergegeven zijn afhankelijk van je kleurinstellingen van je monitor en het kleurprofiel van de foto van de waaier die je eventueel vindt; die moeten overeen komen. Kleurprofielen, monitors en printers blijft een lastig ding....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
een pms waaier wordt gebruikt in de grafische industrie. Te koop bij de leveranciers van drukkerijen.