Hoe krijg ik deze vreemde tekens weg op Wordpress?

Zoals ik de afbeelding te zien is, kan ik niet meer inloggen op mijn website op wordpress. Ook de website zelf vertoont deze tekens.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou proberen eens in te loggen zonder de redirect, want misschien bestaat de redirect niet meer.

Antwoorden (1)

Ik krijg gewoon het normale inlog scherm als ik jouw wp-admin bezoek. Probeer het eens in incognito modus(In je browser CTRL + SHIFT + N). Als het dan wel werkt, wis dan je cookies en opgeslagen website data.