Hoe moet ik instellen dat ik de demping van het geluid zie via toetsenbord ?

je weet dat er aan sommige toetsen borden een demp knop is voor je geluid en vroeger kon ik dat zien als ik dat indrukte. komt er een balkje op je scherm en kun je kiezen maar nu is dat weg en ik zou dat graag terug hebben hoe moet ik dat terug instellen ?

Toegevoegd na 41 minuten:
systeem windows 7 home premium hp merk en toetsenbord ook van hp en het is voor via de toetsenbord te kunnen zien hoe luid het staat zo een balkje dat er op kwam hoe luid dat het stond

Toegevoegd na 41 minuten:
via de monitor he

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Het hangt er vanaf welke soort computer je hebt met welk systeem toetsenbord. Op mijn laptop kan ik het geluid dempen met Fn + F10, en luider maken met Fn + F11.

Toegevoegd na 48 minuten:
Om het luidsprekertekentje rechtsonder in de werkbalk terug te krijgen ga je naar het menu van de Taakbalk en zorg je dat een vinkje staat onder Systeemvak bij Volume.