Microsoft office outlook haalt geen mail meer op.

Ik heb geprobeerd om een exchange account toe te voegen aan outlook. Dit lukte niet. Nu haalt hij echter ook de mail van mijn Imap en pop3 mailadressen niet meer op. ik krijg steeds deze foutmelding:

"Kan het verwerken van services niet starten. Kan Outlook niet starten omdat een locatie ontbreekt waarnaar e-mail kan worden verzonden of ontvangen. U kunt een gegevensbestand, bijvoorbeeld een bestand met persoonlijke mappen, toevoegen door te dubbelklikken op het pictogram Post in het Configuratiescherm van Windows"

Toegevoegd na 3 minuten:
De .pst bestanden zijn er echter ook gewoon, ook als ik dit bekijk onder Accounts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (3)

Zie de bron: PST zijn voor persoonlijke mappen maar als je Exchange gebruikt moet je *.OST gaan gebruiken... Helpt dit je misschien verder?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel de helpdesk van je provider. En ga samen alle stappen na om Outlook goed op de computer te krijgen. Dan kom je er op een gemakkelijke manier uit.

Toegevoegd na 37 seconden:
Ik heb zelf KPN, uitstekende helpdesk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je beslist iets fout gedaan bij het toevoegen van je exchange account! Meestal vind je op de website van je provider hoe je instellingen moeten staan