Hoe open ik een xlsx bestand?

Heb het al met Excel geprobeerd zonder resultaat.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
11.6K

Het beste antwoord

XLSX en XLSM openen met oudere versies van Excel

.xlsx .xlsm .xlsb .xltx .xltm en .xlam bestanden zijn gemaakt met Excel 2007. Ze zijn te openen in Excel 2003 en Excel 2002 door een update te installeren:

TE DOWNLOADEN OP ONDERSTAANDE WEBSITE

Na het installeren van deze update kunnen de bestanden geopend en bewerkt worden, en opgeslagen in hetzelfde formaat.

Meer lezen: http://www.pepermunt.net/software/hoe-kan-ik-xls-xlsx-en-xlsm-openen.html#ixzz16DRrtUMb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met office 2007. Vraag aan diegene waar je het bestand van hebt gekregen of ze het willen opslaan als een xls bestand. Je kunt hem dan wel openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xlsx en docx en pptx zijn MS Office 2007 formaten. Met het compatibility pack kun je met oudere MS Officeversies die formaten toch openen, bewerken en opslaan (zowel als 2002/2003 als ook in het 2007 formaat).

Hier download je compatibility pack direct van Microsoft:
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download gratis en legaal OpenOffice en
je kunt het bestand openen, bewerken en daarna
evt. opslaan in een ander gewenst formaat.