Hoe kun je Windows Live veilig verwijderen?

Ik heb een Hotmailaccount. En tegelijk ook Windows Live. Maar met die laatste heb ik het helemaal gehad. Ik heb er niets aan en het wordt af en toe (per ongeluk!) gehacked door een familielid. Dus weg er mee. In -Mijn computer- heb ik de zoekopdracht: Windows Live opgegeven. Daar wordt dan automatisch Windows Live Hotmail van gemaakt. Vervolgens zie ik al mijn berichten uit mijn Hotmailaccount langskomen (ook lekker, dat kan dus iedereen zonder e-mail wachtwoord lezen op mijn computer; voor de tweede keer dus: weg ermee)
Maar kan ik dat eigenlijk wel verwijderen zonder de berichten in mijn Hotmail account aan te tasten? Want dat zou ik niet willen.
Ik weet dat er al eens een antwoord op gegeven is maar datgene dat dan verwijderd moest worden tref ik op mijn computer met die bewoordingen niet aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Al je mail van je hotmailaccount wordt normaal gezien op de servers van hotmail bewaard. (IMAP) met pop3 is dit niet het geval. Kijk eens in je instellingen

Verschil tussen imap en pop3 http://www.google.be/search?hl=nl&source=hp&q=imap+pop3&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=&rlz=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Binnen Windows kan je "Live" verwijderen met de tool software verwijderen. Een beetje afhankelijk van het besturingssysteem dat je hebt. In Windows 7:Start - standaardprogramma's- programma's en onderdelen. In XP is het terug te vinden in het configuratiescherm: software verwijderen.
Als de lijst is opgebouwd zie je vrij onderaan tussen alle Windows onderdelen ook Live en/of Live essentials staan. Rechts-klikken en verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Start > Uitvoeren > typ je in: regedit > HKEY_LOCAL_MACHINES> Software.
Kijk eens of hier msn tussen staat..(messenger/msn of iets dergelijks)
Verwijder heb dan hier.