PDF bestand naar Word zetten? hoe moet je dat doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
34.8K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Open een PDF-bestand in Acrobat DC.
Klik op de tool “PDF exporteren” in het rechterdeelvenster.
Kies Microsoft Word als indeling voor exporteren en kies daarna “Word-document.”
Klik op “Exporteren”. ...
Sla je nieuwe Word-bestand op.

Antwoorden (3)

Kan alleen met knippen en plakken
13 jaar geleden
Probeer dit eens:

http://www.pdfonline.com/pdf2word/index.asp

Het vertaald een pdf-bestand naar een word-bestand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiervoor zijn verschillende mogelijkheden. De oplossing is ook afhankelijk of het PDF document beveiligd is.

*** Optie 1 Adobe Standard of Professional ***

Adobe Standard of professional is een applicatie om PDF bestanden mee te bewerken. Dit is geen goedkope, maar een hele goede oplossing. De gratis versie die iedereen kent is alleen de reader. Met de Standard of professional versie kan je een PDF document openen en direct bewerken, tenzij het beveiligd is tegen bewerking.

*** Optie 2 Knippen en plakken in Office ***

Microsoft kan vanaf versie 2007 bestanden opslaan als PDF maar een PDF document kan niet direct geopend worden in Office. Microsoft geeft geen conversieprogramma en geeft de volgende tips:

Open het PDF-bestand in Adobe Reader.
Selecteer in het menu Opties het submenu Basis en klik op Tekst selecteren.
Selecteer in het PDF-bestand alle tekst die u wilt kopiëren of klik op Alles selecteren in het menu Bewerken om de hele inhoud van het bestand te selecteren. Klik vervolgens op Kopiëren in het menu Bewerken.
Ga naar Word, klik op de locatie waar u de tekst wilt plakken en klik op Plakken in het menu Bewerken.

Ga als volgt te werk om een afbeelding uit het bestand te kopiëren:
Open het PDF-bestand in Adobe Reader.
Selecteer in het menu Opties het submenu Basis en klik op Afbeelding selecteren.
Zoek de afbeelding die u wilt kopiëren.
Klik met de rechtermuisknop op de afbeelding en klik op Afbeelding naar Klembord kopiëren.
Ga naar Word, klik op de locatie waar u de afbeelding wilt plakken en klik op Plakken in het menu Bewerken.

*** Download een conversie programma ***

Er zijn ook conversieprogramma's te krijgen die niet van Adobe zijn.

AnyBizSoft Converter is een goede optie, maar niet gratis.

Een andere optie is PDF2Word.

Er zijn ook tools die de PDF naar een afbeelding converteren

*** Laat de conversie online doen ***

Op de website http://www.zamzar.com/ kan je bestanden converteren. Deze site doet dat goed, maar je moet wel je e-mail adres geven en het bestand opsturen.