Mijn programma's zijn niet allemaal te zien bij het startmenu, is hier een kunstje voor?

heb XP en een 4:3 schermpje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en kies Eigenschappen.

Klik dan op Aanpassen en ga naar het tabblad Geavanceerd.

Vink de optie "door programma's bladeren" aan.
Plaatje bij antwoord
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien komt dit doordat het startmenu staat ingesteld op grote pictogrammen? Je kunt dit eventueel aanpassen zodat er meer programma's op je kleine scherm passen.

Dit doe je zo:
•Zet de cursor boven een leeg stukje van de Taakbalk.
•Klik op de rechtermuisknop. Er verschijnt een snelmenu.
•Selecteer Eigenschappen. Het dialoogvenster Eigenschappen verschijnt.
•Klik op het tabblad Algemeen.
•Zet een vinkje voor Kleine pictogrammen weergeven in het menu Start.
•Klik op OK.

Mocht dat nog niet geholpen hebben dan zou je kunnen kijken of je de resolutie van je scherm kunt aanpassen. Als dat niet mogelijk is kun je ook nieuwe mappen aanmaken in je startmenu, voor elk soort programma. Dat houdt het overzichtelijk. Dus bijvoorbeeld een map met 'internet' waar je je browsers, mailprogramma, msn enz. in zet. Een map 'film en muziek' waar je je afspeelprogramma's in zet. Een map met alle spellen enz. Zo hou je een beperkt aantal mappen over en moet het zeker passen, ook op een klein scherm.