Kan ik mn powerpoint-presentatie nog terughalen?

Ik wou mijn powerpointpresentatie openen maar dat ging niet, hij geeft de foutmelding: Powerpoint can't read the outline from ........ No text converter is installed for this file type. Ik denk dat het komt omdat ik met het opslaan mss de memorystick te vroeg uit mn comp heb gehaald. Is er nog een manier om mijn presentatie (deels) te kunnen zien, of is ie verloren?

Ik gebruik powerpoint vs 2003 en mn presentatie staat alleen op mn stickie..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het ging fout toen ik m wou openen.. en het staat inderdaad alleen op stick. Hoe bedoel je hoe ik m bewerkt heb?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werkt ie wel als je em kopieert naar je desktop?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, ik heb mijn antwoord nog geupdate met links over het onderwerp. De een na laatste is een algemene van Microsoft over het herstellen van PPT bestanden. De laatste is een zoeklink in google. Helaas zul je óf je PowerPoint opnieuw moeten maken óf all fora doorzoeken om te kijken of iemand een oplossing heeft. Maar ik schat die kans niet heel groot in. Maak bij voorkeur een PowerPoint op de harddisk en kopieer deze naar de stick. Leer jezelf aan de sticks te verwijderen via het icoon Hardware verwijderen in de statusbalk. Iedereen kijkt mij altijd gek aan dat ik dat doen, maar je voorkomt wel problemen als je nog mappen of bestanden op de stick hebt geopend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@eltigre: neen..
@som: jah je hebt gelijk, ik ben er een beetje te slordig mee, blijkt wel weer..

Het beste antwoord

Er zit een automatische herstelcontrole in PowerPoint, maar ik heb dit ook laatst gehad.

Als je Office 2007 gebruikt en de powerpoint heeft extensie .PPT kan je deze hernoemen naar PPTX en het bestand dan openen?

Toegevoegd op 15-06-2009 14:04:57
Onderstaande bronnen gaan over corrupt PowerPoint bestanden. Ik zie dat er meer mensen last van hebben (bron 4).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een ding weet ik zeker, als je hem opnieuw moet maken zijn er twee dingen, het gaat 10 keer zo snel als je hem opnieuw maakt en het wordt 10 keer beter dan de oude die nu weg is...

Er zijn stick-recover programma´s... En voortaan altijd veilig media verwijderen, want dat was de oorzaak van de fout, zonder twijfel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He, Xinix. Ik snap niet dat iemand een -1 heeft gegeven. Je hebt echt wel gelijk dat de PowerPoint 10 keer beter wordt. Ik heb dat zelf vaak ervaren. Al vloekend en tierend. Maar het klopt wel! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb daar ook weer ervaring in... daarom...
Volg de aanwijzingen op de volgende site. Het is mij ook zo gelukt. Hier worden specifiek foto's bedoelt, maar werkt dus ook voor je Powerpoint presentatie.
http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Verloren-fotos-terughalen.htm

Toegevoegd op 15-06-2009 17:33:16
Dan zou ik beginnen met: http://office.microsoft.com/en-gb/powerpoint/HA011168781033.aspx
wat al eerder is gemeld.

Toegevoegd op 15-06-2009 17:34:55
Ik zou ook zeker deze link bekijken, mocht het niet lukken:
http://www.findmysoft.com/software/powerpoint_recovery/

Toegevoegd op 15-06-2009 17:44:29
Hier nog een handige link:
http://www.pptfaq.com/FAQ00135.htm

Toegevoegd op 15-06-2009 17:49:08
Een andere tip kan zijn. Installeer het Office 2007 compatibility pack en alle Windows en Office updates/service packs en hernoem je .ppt bestand naar .pptx
Ik lees op diverse fora dat dit de oplossing is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hm ik ben nu niet op mn eigen werkplek, mag hier niks installeren, maar ik ga vanavond zeker even kijken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat het werkt, want dit is vooral bedoeld voor bestanden die gewist zijn. In dit geval is het bestand niet gewist maar corrupt geraakt.