Met welk programma kan ik het beste een CD-ROM vol plaatjes weergeven?

Het moet dus een gratis portable applicatie zijn welke zelf ook op de CD komt.
De software moet per directory een overzicht als thumbnails kunnen weergeven, als ook een slideshow en de afbeeldingen in volscherm.
Nu moet die database van de thumbnails al van te voren (voordat de CD-ROM wordt gemaakt) opgebouwd zijn, zodat de CD niet elke keer een database moet opbouwen als de CD wordt gebruikt.
Dus ook de database moet op de CD komen te staan. Of per map of een globale. Nogmaals ook hier moet portable gelden, dwz relatieve padnamen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat kan heel goed met IrfanView:

http://www.irfanview.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoewel ik bij nader inzien niet zeker weet of die ook een database met thumbnails kan maken zoals jij wilt. Je zult zelf even moeten experimenteren...
rose