Heeft Youtube de mogelijkheid om video's te downloaden geblokkeerd?

Vroeger kon ik met RealPlayer video's downloaden van Youtube, maar tegenwoordig verschijnt het downloadbalkje niet meer rechtsbovenaan de video. Toen ik een beetje opzoekwerk deed ivm Youtube downloads kreeg ik de indruk dat Youtube die niet meer toelaat. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
5.6K

Antwoorden (5)

http://youtubedownload.altervista.org/ :) Programma, werkt perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt. Youtube laat het niet toe dat er video's gedownload kunnen worden. Echter is het wel zo dat niet alle software zich ook laat blokkeren. De ene software zal nog wel doen met een blokkade, en de andere niet. Probeer eens naar dvdvideosoft te google, en download van hun site youtube to mp3 converter. Of youtube to mp4 converter. Net wat je nodig hebt. Als je liever niks op je computer wil installeren, kan je ook gebruik maken van de online dienst zamzar.com
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt,maar er zijn nog genoeg mogelijkheden,waarmee dat (nog) wel kan. Ik doe dit altijd met dé allerbeste - van origine een downloadmanager- ORBIT.

Zo gauw U een video ziet ,welke U goed vindt..zet U daar de muiscursor op ,welke verandert in het icoontje Getit ..en je kunt starten met downloaden. Super snel . Helaas ontvangt U dat filmpje dan (vaak) in fl-formaat...kwestie van converteren eventueel en U kunt het filmpje bekijken.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 59 seconden:
fl moet zijn flv. Sorry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze proberen het wel te verbieden om video's te downloaden maar als je een goed programma hebt kan je alle filmpjes downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
keepvid.com is echt perfect (ingeboude converter en zo)

Toegevoegd na 23 seconden:
o.. en ja die zijn geblokkeerd