Alternatief voor iTunes

Ik zoek een andere programma waarmee ik me nummers op me iphone kan zetten zonder gebruik te maken van iTunes.

Hij moet makkelijk in gebruik zijn en gratis. Op internet heb ik zelf wat kunnen vinden maar die zijn allemaal trail, dus dat je maar 14 dagen kunt gebruiken en dan moet kopen..

Graag ook link ervan erbij. Thanks! =D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dat kan alleen als je hem gejailbreakt hebt en anders moet je iTunes blijven gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een betaversie van een plugin voor Winamp om te gebruiken. Winamp is geweldig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas een beter programma dan iTunes is er niet, iTunes is gratis en makkelijk!