Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt de firmware update voor een Samsung Galaxy S I9000?

Ik ben al 1.5 uur bezig met een firmware update. Alles ziet er normaal uit, maar het komt mij voor dat het lang duurt. Wat is normaal?

Toegevoegd na 1 uur:
De update gaat nog steeds door. Iemand een antwoord hoe lang het duurt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn twee mogelijkheden.
1. Je hebt geen of een hele trage internet verbinding. Het kan zijn dat hij nog bezig is met het downloaden van de software. Als het heel traag is, dan gaat het inderdaad lang duren. Als de netwerkverbinding uitstaat.. Tja dan is ie als je jarig ben niet eens klaar.
2. Hij loopt vast. Je zult 'm uit moeten zetten en opnieuw proberen, maar dit zou problemen kunnen opleveren.

Advies: Ik raad je aan je samsung tot morgen ochtend te laten liggen. Als ie dan nog niet klaar is, dan moet je 2. uitvoeren.

Succes ermee!

Toegevoegd na 34 seconden:
Al met al moet ie normaal gezien binnen een half uur klaar zijn, dus zolang het bij jou duurt hoort zowieso niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In onze moderne tijd zijn de mogelijkheden legio als het gaat om firmware te upgraden. Bij het ene toestel FOTA en bij Uw toestel weer anders. Als U in het bezit bent - of een goede vriend(in)- van een usb kabeltje en de aanwijzingen volgt op de pagina hieronder ..bent U klar !

http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/mobile-phones/mobile-phone/GT-I9000HKAXEN/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=support

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
PS : Druk op deze pagina op FIRMWARE !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding