hoe kan ik mijn foto bewerken met photoshop zodat hij er zo uitziet?

Toegevoegd na 19 seconden:
lijkt me echt gaaf !

Toegevoegd na 51 seconden:
dus dat is als je jezelf op de voorgrond en jezelf wazig op de achtergrond

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Eerst maak je een layer van alleen jou, dus niet de achtergrond, puur en alleen jou. dan maak je een nieuwe layer (layer A) met alleen jij, en die plaats je precies boven de oude jij (verder niets veranderen, zodat het er uit ziet als je normale foto)

vervolgens maar je een nieuwe layer (layer B) en die plaats je tussen de background en layer A, en hier plak je weer jezelf, maar vergroot je hem, zet je hem op de goede plek en verander je de opacity naar de gewenste 'doorzichtigheid'

Om het nog wat meer blurry te maken kan je op layer B nog een kleine gaussian blur aanbrengen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Let op: Dit is wel een beschrijving voor alleen het 'jezelf op de voorgrond en achtergrond' verhaal. dus niet voor de andere mooie effecten zoals een aura om jezelf heen of iets dergelijks