Wat is een goede en betrouwbare registry cleaner?

Er zijn zoveel registry cleaners op het internet beschikbaar, maar welke is nu eigenlijk betrouwbaar en goed? Ik vind het allemaal vrij verwarrend.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.1K

Het beste antwoord

Goeie vraag ( : aangezien het Windows register eigenlijk zo veel mogelijk met rust moet worden gelaten aangezien een foute wijziging tot vreselijke gevolgen kan leiden voor uw computer. Een registry cleaner laat niet het register met rust….dat is al een probleem, dus een goede registry cleaner moet met zeer veel vakkennis zijn ontwikkeld om het complexe register op een verstandige wijze op te schonen. Met andere woorden, een goede registry cleaner mag niet te agressief zijn en de maker moet een goede reputatie hebben die bewijst dat die cleaner daadwerkelijk uw computer een dienst bewijst. Ik heb zelf altijd Eusing gebruikt, maar die is niet echt volledig compleet en niet voor een leek geschikt. Een bekende klassieker is Registry Mechanic, maar daarvoor moet je betalen. Maar goed, wat kun je verwachten, de bekende gratis Ccleaner waar iedereen het altijd over heeft, heeft bij mij ook niet mijn zegen. Gratis is volgens mij gewoon een marketing term. Naar mijn persoonlijke mening, als ik een computer leek zou zijn, zou ik gewoon investeren in een complete utility suite van een goed software bedrijf. Een utility suite heeft alle tools die handig zijn voor uw computeronderhoud. Dus naast een goede registry cleaner, zal deze suite o.a. ook een driver scanner en een harde schijf manager bevatten. Tune Up Utilities is een bekende naam op dit gebied met een goede reputatie. Trouwens, ik heb ook nog een bron toegevoegd over de kenmerken van een goede registry cleaner waarop men moet letten bij het maken van een uiteindelijke keuze. Ik hoop dat dit helpt en veel geluk met uw uiteindelijke keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

magix pc check and tuning 2011
trail te downloaden via http://www.magix.com/nl/pc-check-tuning/
bevat hele betrouwbare reg.cleaner

full versie via torrent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik al een behoorlijke tijd CC Cleaner en ben er zeer tevreden over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ccleaner is zeker een goeie aanraden, en zal je vast niet teleurstellen!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Glary Utilities is een hele goede speler op de markt,als het gaat om het optimaliseren van ELK besturingssysteem. Het is dan ook geen toeval,dat zij naast enkele andere gratis producten een Registry Repair op hun website hebben staan.
U vraagt hier om een "cleaner" en dat is natuurlijk Uw keuze,maar als een register optimaal is ,wil dat niet ( altijd) meteen op tijd geleegd,worden . Vandaar,dat ik een Registry Repair voor U heb ,welke op de volgende link is te vinden :

http://www.glarysoft.com/products/utilities/registry-repair/download/

Aangezien Glary Utilities zich als dé grote concurrent van alles wat Windows in het o.s. heeft ,gezien kan worden..is dit wat mij betreft precies hetgeen U zoekt. CCleaner op de pc vertraagt de harde schijf enorm en miljoenen mensen zijn daarvan terug gekomen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advanced System Care. Je hebt de free- versie en de professional-versie. Met de free versie kom je al een heel eind. Het opruimen van je register gebeurt probleem en risicoloos. Er wordt steeds eerst een herstelpunt gemaakt. Echt goeie software en gratis (de freeware wel te verstaan) Af en toe het register opkuisen houdt je pc in goeie conditie en snel.