Accer laptop, webcam

Ik heb een accer laptop met een webcam in de computer zelf, maar deze doet het Niet. Hoe kan ik er tog voor zorgen dat die het gaat doen? Hij is niet kapot

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Om te controleren of je webcam geïnstalleerd moet je naar "Apparaatbeheer" gaan. Om hier te komen moet je naar Menu Start, vervolgens druk je op Configuratiescherm. Klik daarna op "Systeem en Onderhoud" en ga vervolgens naar "Apparaatbeheer". Zoek in de gehele lijst naar "Beeldapparaten (camera's en scanners)" en controleer of je Webcam hierin geïnstalleerd is. Als dit het geval is zou het mogelijk zijn dat deze niet up-to-date is en je hem zou moeten bijwerken. Door dit te doen klik je op de naam van de webcam die te vinden is in de lijst van "Beeldapparaten (camera's en scanners)". Daarna druk je op de knop "Stuurprogramma's bijwerken". Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik dat allemaal heb gedaan komt er te staan; Uw camera kan niet worden geïnstalleerd Er kunnen geen stuurprogrammas worden gevonden voor uw apparaat

Andere antwoorden (3)

Dat had ik zelf ook met mijn acer! Je kunt het beste even naar de maker gaan. Ik kan hem nu wel gebruiken voor MSN maar als ik hem dan gewoon aanklik doet ie het niet, dan zegt ie: 'camera not found'. Misschien doet ie het bij jou wel, maar dan niet via de computer zelf zal ik maar zeggen. Probeer het eerst even via MSN, als je dat niet hebt kun je het ook via http://www.cameroid.com proberen. Als je jezelf dan wel ziet, dan doet hij het dus gewoon!

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even of de drivers geinstalleerd zijn?
Anders even op de site van acer de driver downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je op accer zoekt zal je waarschijnlijk niks vinden nee, probeer is op acer en dan met je type laptop erachter aan.