Kan ik iTunes automatisch laten synchroniseren met mijn Muziek map, Windows Vista?

Toegevoegd na 3 minuten:
Duidelijk toch? Ik wordt namelijk een beetje gek van de hele tijd slepen van nieuwe gedownloade nummers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik werd hier ook helemaal gek van. Wat ik sinds een maand doe, is ik voeg al mijn nieuwe muziek toe aan mijn iTunes, je kunt een een map nl wel in sync laten blijven met je iTunes, maar andersom is dat niet mogelijk denk ik(correct me if I'm wrong). Dus ik organiseer me muziek vanaf nu gewoon alleen op iTunes