Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is what's app uit de appstore verwijdert?

veel mensen die ik ken vragen of ik dat ook op mijn ipod touch wil downloaden net als hun maar als ik het opzoek kan ik wel in zoekbalkje aanklikken: whatsapp.inc maar dan staat er geen zoekresultaten gevonden en als ik het op internet opzoek krijg ik een link, dan klik ik op die link en dan zegt ie: uw aanvraag kon niet worden voltooit. is hij echt verwijdert? en hoe moet ik hem anders op mijn ipod downloaden? please help!
mvg marijn(:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
925

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Hoi, helaas werkt whatsapp niet met ipod touch, het werkt namelijk met telefoon nummers. Als je echt zo'n app wil zou ik gaan voor liveprofile of pingchat, die werken namelijk wel op ipod touch en iPad en zijn gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok bedankt. :(
marijn
jailbreaken, en dan .ipa ergens downloaden, dan werkt het wel ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp werkt WEL op je Ipod Touch, helaas moet je hem hiervoor wel jailbreaken, aangezien whatsapp nietmeer in de appstore staat. Om whatsapp op je iTouch lekker te laten draaien heb je wel wifi nodig en je moet het nummer van een andere telefoon registreren zodat mensen ook berichtjes naar jou kunnen sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.whatsapp.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je contreleren door op 'zoeken' te 'klikken' en dan de naam invoeren. Vind hij het niet, dan is hij ook niet meer verkrijgbaar in de Appstore.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding