Grafische rekenmachine op computer installeren (TI 84 plus)

Ik heb een grafische rekenmachine voor school gekocht (TI 84 Plus) en ik wil dit programmeren op mijn computer. Maar als ik bezig ben zeggen ze dat dit niet lukt. Ik heb ook geen cd of zo iets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
10K

Het beste antwoord

Heb je al de software van de site geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als U de juiste kabel gebruikt ( en inplugt) is de kans groot,dat het wel werkt. Mogelijk zou U dat eens kunnen proberen. Meestal herkent Windows dan nieuwe hardware en installeert het een en ander,waarna het gebruikt kan,worden.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het installatieprogramma op m'n site geplaatst. Dit is de versie inclusief de Program Editor waarmee je op je PC programma's kan schrijven voor je GR. Heb ik zelf veel gemak van gehad! Succes ermee!