ik wil etiketten schrijven met kladblok,maar als ik ze wil printen zijn de letters te klein

de eerste keer waren de letters groot genoeg,en nu alleen maar klein

Toegevoegd na 50 minuten:
ik probeer dat met etiketten.nl,maar ik kom er maar niet uit.
of zoals in het begin waren de letters te groot en nu te klein.
en voor zover ik weet heb ik niks veranderd.

Toegevoegd na 57 minuten:
ik heb geen word maar open office

12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

format -> font -> size en dan kan je de grootte van de letters instellen.