iPhone en laptop en iTunes

Nu ik na 2 mnd mijn iPhone weer aansluit op mijn laptop, krijg ik ineens een foutmelding. ITunes zegt dat er iets mis is met de reservekopie en dat ik die moet verwijderen. Hij kan anders geen contact maken. Hor verwijder ik deze kopie? Heb al van alles geprobeerd, maar krijg dezelfde foutmelding. En zie nergens hoe ik hem moet verwijderen. Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

*Ik heb engelse iTunes*

In iTunes ga naar Preferences, en dan kies je devices.
Selecteer de backups van je iPhone, en verwijder ze.. problem solved

Zie aangehechte screenshot van mijn iTunes, die laat zien waar

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is iTunes op een Mac, voor Windows zou het hetzelfde moeten zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thxxx ik ga het direct proberen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan nergens preferences vinden ook niet in het Nederlands...
Moet ik in bestand of bewerken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien eigenschappen? Bestand volgens mij..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenschappen staan er niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kies Bewerken > Voorkeuren
Klik op Apparaten (iPhone hoeft niet te zijn aangesloten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha lastig als je een engelse versie hebt... :-)
maar zo moet het lukken toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevonden!!! bedankt. Nu kijken of het lukt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt! :)