Hoe kan ik een .rar bestand openen? (ik wil niet betalen voor programma's)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
8.1K

Antwoorden (7)

Winrar downloaden op www.downloads.com. Daarna programma installeren. En de rest gaat vanzelf. Succes!
12 jaar geleden
Winrar. Gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter nog, download 7-zip. Daarmee open je .rar en de meeste andere archieven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoewel winrar ook meerdere typen aankan, heb ik de voorkeur voor 7-zip, vanwege open source.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, wat is open source?
bamibal
12 jaar geleden
Opensourcesoftware is software waarvan de broncode is gepubliceerd en vrij beschikbaar is voor het publiek, waardoor iedereen het vrij kan kopiëren, aanpassen en her verspreiden zonder kosten aan auteursrechten en toeslagen. De ontwikkeling van openbroncode gebeurt door gemeenschappelijke samenwerking van zowel individuele programmeurs als grote bedrijven. http://nl.wikipedia.org/wiki/Open_source
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, wat is open source?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oeps sorry, dankje
wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Ubuntu Linux is een "bekend" voorbeeld. Een compleet besturingssysteem welke je kostenloos kan downloaden.
capthavoc
12 jaar geleden
7 zip is ten minste echt gratis winrar kan je ook wel gebruiken maar daar komt toch nog altijd die melding
dat je het moet kopen
Winrar, gratis te downloaden en te gebruiken. Link als bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou totalcommander nemen. Is ook om .rar bestanden uit te pakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Izarc een van de betere inpakkers,uitpakkers en kan met vrijwel alle type bestanden over weg.

http://www.izarc.org/

Er staat niet voor niets al jaren op nummer 1 van de gratis zip software.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Extractnow! Gratis, superklein!