Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een adressenlijst van Outlook Express makkelijk overzetten naar Outlook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is zelfs nog makkelijker, als je Outlook en Outlook Express op dezelfde computer hebt staan.

1.Klik op Importeren en exporteren in het menu Bestand.
2.Klik op Internet-e-mail en -adressen importeren en klik vervolgens op Volgende.
3.Klik op Outlook Express.
4.Schakel het selectievakje E-mail importeren in.
5.Klik op Volgende.
6.Klik op Voltooien.
7.Als u een kopie van de samenvatting van het importproces wilt opslaan in uw Postvak IN, klikt u op Opslaan in Postvak IN.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
+
Kijk, zo kan het dus ook!

Andere antwoorden (3)

Een CSV-lijst maken van de adressen in de Express, en die vervolgens importeren in Outlook.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Jup, in OE kun je m exporteren, en in Outlook kun je m importeren (file, import export, save to bla bla bla)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is iedereen weer kort door de bocht, vandaag...

Ga in Outlook Express naar Bestand > Exporteren, kies Contactpersonen (of, als je dat wilt: Berichten), selecteer CSV/tekstbestand, kies de plek waar je het bestand wilt opslaan en een naam.

In Outlook ga je op een vergelijkbare manier te werk, alleen kies je nu voor Importeren en selecteert het opgeslagen Outlook Express bestand.
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Omdat ik van koosknip veel goede antwoorden heb gezien ga ik ervan uit dat hij geen uitgebreide uitleg nodig heeft. Als iemand specifiek vraagt om een duidelijke toelichting zet ik die er heus wel bij....
Pieter2011
12 jaar geleden
Oh, ik onderschat de kennis van koosknip beslist niet; integendeel! Maar hij is wellicht niet de enige die een antwoord op deze vraag zoekt. En dan word je van zo'n kort-door-de-bocht-antwoord weinig wijzer, vind ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank, ik voel mij gevleid.
Ik moet morgen bij een kennis kijken of het lukt op haar nieuwe laptop, met de suggesties die iedereen hier doet kan ik zeker uit de voeten!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding