Ik kan Vegas Pro 9.0 niet verwijderen van computer?

Ik wil graag Sony Vegas Pro van mijn computer verwijderen, maar als ik dat probeer te doen via Configuratiescherm > Programma's > Programma's en onderdelen dan zegt hij "De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd" Daarna zegt hij "U bent niet gemachtigd om Vegas Pro 9.0 te verwijderen, neem contact op met de systeembeheerder" Weet iemand hoe ik het nu kan verwijderen, ik ben zelf trouwens de systeembeheerder en hij zegt het alleen bij Vegas Pro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Zit er niet gewoon een uninstaller bestandje bij? En als je doet 'als beheerder uitvoeren'? En als je meerdere accounts hebt op de pc misschien een andere gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt Sony Vegas Pro 9 ook handmatig verwijderen. Doe het volgende om dit voor elkaar te krijgen:

1) Ga naar Start en klik dan op Deze Computer
2) Dubbel Klik op C:/ (Windows)
3) Ga naar program files (of program files x86)/Sony/Vegas Pro 9
4) Sleep deze map (Sony Vegas Pro 9) nu naar de prullenmand om hem te verwijderen

Toegevoegd na 5 minuten:
Probeer inderdaad eerst een uninstaller te vinden. Als je deze echt niet kunt vinden probeer hem dan handmatig te verwijderen.

Als je de map hebt verwijderd, download dan een programma zoals CCleaner om het register schoon te maken.

Toegevoegd na 13 minuten:
Als het bovenste niet werkt doe dan het volgende:

1) Ga naar Start en zoek naar "cmd"
2) Klik met je rechter muis knop op "cmd" en selecteer "voer uit als administrator"
3) Type de volgende commando in cmd:

net user administrator /active:yes

4) Sluit cmd
5) Log uit en je zult nu het ingebouwde administrator account zien
6) Log in bij de ingebouwde administrator account om Sony Vegas Pro 9 te verwijderen
7) Log uit en ga nu naar je eigen account
8) Doe stap 1 & 2 overnieuw om het ingebouwde administrator account uit te schakelen

Type nu deze commando in cmd:

net user administrator /active:no
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar het configuratiescherm en dan naar 'software' dan zoek je het programma en verwijder je het :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet het te verwijderen zijn en dan ook grondig gebeuren. Op de pc van mijn zoon stond ook zon fijn vet" programma met de naam MSN plus. Zucht. Met Revo Uninstaller (Free) lukte het pas. Proberen waard:

www.revounstaller.com/start_freeware_download.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook heel prettig werkt is een schijf maken (iso) van ubuntu

De pc opnieuw opstarten en zeggen dat je ubuntu wil uitproberen ( gesteld dat je het niet wil installeren - wat op zich ook een heel goed idee is:) eenmaal bij het probeer scherm kun je alle taken uitvoeren even naar - Systeem
dan - Beheer
Dan - Schijfgereedschap daar de schijf (partitie) waar windows op geïnstalleerd is - Volume aankoppelen

En je kunt nu je C schijf zien en bewerken ( wees voorzichtig want je kunt dan werkelijk alles verwijderen wat je wil.....)

download op http://www.ubuntu-nl.org/getubuntu/download

en kies dan : Kubuntu 11.04, KDE desktop

suc7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in mijn ervaring doen veel (dubieuze?) softwareverspreiders dit om te voorkomen dat hun matige software verwijderd wordt. het kan echter ook n teken zijn van n virusinfectie. doodgewone progs worden dan gehijacked en gelocked zodat malware zn gang kan blijven gaan. n goed antimalwareprog of n unlocker is aan te bevelen. ik gebruik meestal unlocker icm hijackthis, of ubuntu os voor de vervelendere gevallen. (zie ander antwoord)