Ik heb problemen met het .FLAC muziek bestand naar .MP3 te converteren, wie kan mij helpen?

Mijn vader wou de complete discografie van Ry Cooder, dus ik al zijn CD's op de computer zetten, nadat ik dat gedaan had bleken het .FLAC files te zijn, dus ik op internet naar een programma zoeken dat .FLAC naar .MP3 converteerd. Dat vond ik (Ben de naam wel vergeten!) dus ik alle 394 (7,4 Gb!!) converteren naar .MP3 (512 Mb!) alles werkt, alleen 1 probleempje, nu weet ik niet meer welke nummers bij wel album hooren. ALs ik het importeer bij iTunes vind hij alleen de titel, weet iemand misschien een goede manier om snel de informatie van de artiest, album, genre, etc. toe te voegen bij de nummers? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Het is een beetje afhankelijk van welke (meta)data er meegekomen is, maar je zou eens The Godfather mp3-tag editor kunnen proberen. Deze haalt info van verschillende sites zoals Discogs, Amazon, e.d. die dan in een batch aan alle tracks is toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien het converter en player programma 'Switch'
Hiermee kun je alle kanten op.

http://www.macupdate.com/app/mac/20436/switch-file-format-converter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vervelend, ik heb alleen Windows (7) geen Mac.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga voor Windows 7 op zoek.